All About Me
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Miss All Memories :')
Wednesday, March 13, 2013 | 4:06 AM | 0 comments
Hey hey hey, Awmm miss this time with korang, Saje je sebenarnye nak #ThrowBack 2012. Haha. Pasal sume comel sangat? Kite sume bersame sedih sesame gembire sesame. Huhu. sume sesame. Dari kiri bawah : ecah , jolah . Dari kiri atas : Farah and me. Hoho. Yang jolah tuh tak jadi nak buat *DuckFace* Sume tengah baik punye buat tapi spoilt sorang. huhu.
Yang gamba nih pulak lepas abis brthday rafiqah. huhu siriously mcm baru semalam. 
Dari kiri atas : Sha, iqa, farah Dari bawah  kiri : ecah and me
Lol xD pasti korang ingat kiteorng gile kan? haha, mane ade kiteorng suke mcm nih 
FUNKY GIRL kan? haha lol xDD miss this momment with all. Awmm :')
Yang ini pun satu. Dari depan : ecah jolah me farah shifaa nad!
Kiteorng nih mmng ceni gile gile, biul biul but kiteorng still waras oh my!
Rindu this momment too . Muke sume lelain kan! Cute kan cute kan? hehe. 
Kiteorng nih tkdelah baru sangat jadi gile ceni! jadi gile nih pun start tahun lepas! Lepas 
jadi kawan baik. AHhh miss this momment too three. hoho 
Korang sume comel aku je mcm err. Dari belakng kiri : jolah nad ecah Dari depan kiri 
Shifaa me. Kiteorng mmng selalu ceni. 
Time nih sebenarnye dorang nak jadikan aku 'model' untuk mende tah. Miss this moment too three four 
Dari kiri : farah me. Sebenarnye aku ngn farah nih jadi pengantin hoho 
sengal kan? Takde keje lah sebelum nak jadi senior. haha. 
Nih pulak time balik dari wakil sekolah. HAhaha kan aku dah ckp kiteorng sume sesame. 
Dari hujung kiri : Alissya Nad me Farah Ain 
Kiteorng nih sirious sume sesame kan aku ckp. see? Kan siap gi wakil sekolah pun sesame
satu kete lak tuh. sehati sejiwe kite dehh. hahahaha. 
Yang ini punye keje aku takthu still tidak terungkai sape punye keje. 
hahaha tapi drawing tuh cantik. hahaha. Bende nih aku still 
simpan dalam buku tajwid. aku dpt bende nih time dlm kelas 
time nak balik orang kasi dalam kasut nak buat 
ala ala secret admired gitu. Wahh. haha
Ini time nak balik, kalau nak balik biase ceni lah kiteorng 
Sesalam dulu amik berkat yang mude dan tua lah katenye. haha
Kiteorng kan cool. korang ade? tak hado kan?
Ade ke ceni? ade ade ade?? takdeee



#StickyNote untuk korang: Aku nak kite jadi kawan sampai ke syurga allah ye
aku tak nak gaduh2 ke ape. Okey miss you alll. 


MISS ALL MOMMENT WITH ALL :)



Old things | New things